نوشته شده توسط : مریم اثنی عشری

موتورولا وان فیوژن – Motorola One Fusion با تراشه اسنپدراگون ۷۱۰، رم ۴ گیگابایتی و نمایشگر اچ دی پلاس در کنسول گوگل پلی رویت شد و به زودی معرفی می‌شود.

 مشخصاتی از گوشی موتورولا وان فیوژن به تازگی در کنسول گوگل پلی فاش شده است. کمتر از دو هفته قبل اسمارت فون میان رده موتورولا وان فیوژن پلاس با قیمتی معادل ۲۲۵ دلار در هند معرفی شد. حالا هم این شرکت قصد دارد تا Motorola One Fusion را با قیمتی کمتر و مشخصاتی پایین‌تر به بازار عرضه کند. به نظر می‌رسد شرکت آمریکایی موتورولا امسال تغییرات زیادی در برنامه‌های خود داده است و قصد دارد حضور پررنگ تری در بازار گوشی‌های میان رده داشته باشد. گوشی‌های اقتصادی بخش عمده‌ای از بازار تلفن‌های همراه را به خود اختصاص داده‌اند و سود چشمگیری هم نصیب تولیدکنندگان می‌کنند. موتورولا هم که قصد ندارد از این بازار جا بماند، امسال قرار است چند گوشی میان رده و رده پایین با قیمت مناسب عرضه کند.

گوشی موتورولا وان فیوژن

مشخصات موتورولا وان فیوژن

همانطور که گفتیم مشخصات و تصویری از گوشی Motorola One Fusion با کد Astro در کنسول گوگل پلی منتشر شده است که اطلاعات زیادی از میان رده آینده موتورولا به ما می‌دهد. با توجه به تصویر منتشر شده از One Fusion تفاوت‌های عمده این مدل با نسخه پلاس آن کاملا مشخص است. گوشی آینده موتورولا به جای دوربین سلفی پاپ آپ که در مدل پلاس شاهد آن بودیم، دارای دوربین سلفی ناچ معمولی است. از دیگر مشخصات منتشر شده از گوشی می‌توان به نمایشگر ۶/۵ اینچی با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل (+HD)، رم ۴ گیگابایت، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت، تراشه اسنپدراگون ۷۱۰، اندروید ۱۰ و حسگر اثر انگشت اشاره کرد.

پیش از این هم برخی دیگر از مشخصات گوشی میان رده آینده موتورولا فاش شده بود. براساس شایعات منتشر شده، وان فیوژن دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین در پشت گوشی هم دوربین چهارگانه با ترکیبی از سنسورهای ۴۸-۸-۵-۲ مگاپیکسلی قرار دارد. در مورد قیمت دستگاه اطلاعاتی منتشر نشده است اما با توجه به مشخصات رده پایین‌تر گوشی نسبت به One Fusion Plus، به احتمال زیادی با قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار به بازار عرضه می‌شود. همچنین شایعه شده است که موتورولا وان فیوژن احتمالا تا کمتر از دو هفته دیگر رسما معرفی خواهد شد.

منبع گجت نیوز



:: برچسب‌ها: اسنپدراگون , گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مریم اثنی عشری

گوشی هواوی Enjoy 20 Pro با بهره‌گیری از چیپست Dimensity 800 مدیاتک معرفی شد. با مشخصات فنی و قیمت هواوی انجوی ۲۰ پرو بیشتر آشنا شوید.

هواوی تصمیم مهمی گرفته است. اخیراً محصولات جدید آن‌ها با بهره‌گیری از تراشه‌های شرکت مدیاتک معرفی می‌شوند. و محصول جدید آن‌ها به نام هواوی انجوی ۲۰ پرو که امروز رونمایی شد نیز از چیپست Dimensity 800 شرکت مدیاتک قدرت می‌گیرد. این گوشی همچنین با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، فقط ۲۸۲ دلار قیمت دارد!

هواوی Enjoy 20 Pro

هواوی Enjoy 20 Pro

Dimensity 800 یکی از ارزان‌ترین چیپست‌هایی است که از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند. اگرچه چندین تراشه‌ی دیگر از برندهای کوالکام و کایرین با پشتیبانی از این شبکه نیز وجود دارد، اما هیچ کدام از آن‌ها نمی‌توانند به جذابیت دیمنسیتی ۸۰۰ باشند. گوشی Huawei Enjoy 20 Pro‌ به لطف این چیپست از اتصال شش باند دو حالته پشتیبانی می‌کند. آن دارای ۱۲ آنتن و ۲۶ نوع FM است. متوسط سرعت دانلود با این گوشی نیز ۱۵۱۹ مگابیت بر ثانیه خواهد بود.

ارتباطات پیشرفته در یک گوشی ارزان!

گوشی جدید هواوی از نظر از شش باند فرکانس مهم ۵G شامل n1/n38/n41/n78/n79/n77 پشتیبانی می‌کند. این شرکت توضیح می‌دهد که باند فرکانس n79 می‌تواند پوشش شبکه در محیط‌های شلوغی از جمله استادیوم‌های ورزشی، سالن‌های کنسرت و غیره را به ارمغان بیاورد. در عین حال باند فرکانس n1 نیز به معنای پوشش بزرگ‌تر در حد کشورها و مناطق است. کاربران می‌توانند برای گیرندگی بهتر، باند فرکانس را تغییر دهند.

مهم‌ترین بخش شبکه این گوشی، یک آنتن کاملاً هوشمند ۵G برای سرویس‌دهی در هر شرایطی است. این فناوری تقویت سیگنال آنتن‌دهی دارای چندین حق اختراع آنتن است که می‌تواند مشکل سیگنال‌دهی ضعیف در حین بازی را برطرف کند. در عین حال یک آنتن جانبی نیز به صورت مستقل در این گوشی به کار رفته و از فناوری سوئیچ هوشمند آنتن نیز استفاده شده است. بنابراین صرف نظر از اینکه مشغول یک مکالمه، وب‌گردی، بازی یا تماشای آنلاین ویدیو هستید، آنتن‌دهی همیشه عالی خواهد بود.

هواوی Enjoy 20 Pro

نمایشگر و دوربین

گوشی هواوی انجوی ۲۰ پرو از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی ۹۰ هرتزی Full HD (برابر ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) بهره می‌برد. نسبت ابعاد این نمایشگر ۲۰:۹ بوده و ۹۱.۲ درصد بدنه را تصاحب کرده است. این گوشی همچنین در سه رنگ آبی، نقره‌ای و مشکی عرضه خواهد شد.

در پشت قاب گوشی، دوربین سه‌گانه‌ای با بهره‌گیری از حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی f/1.8، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی f/2.4 با قابلیت تشخیص عمق و یک دوربین ماکر ۲ مگاپیکسلی f/2.4 به کار رفته است. این دوربین‌ها از حالت شب، عکاسی عریض ۱۲۰ درجه‌ای و عکاسی ماکرو ۴ سانتی‌متری پشتیبانی می‌کنند.

سیستم

گوشی هواوی انجوی ۲۰ پرو از رابط کاربری اندرویدی EMUI 10.1 استفاده می‌کند. این رابط کاربری دارای ویژگی‌هایی نظیر عملکرد روان و ثبت اسکرین شات است. این مدل جدید همچنین از Huawei Connects و مکالمات صوتی باکیفیت با اسپیکرهای هوشمند برخوردار است.

قیمت

گوشی Huawei Enjoy 20 Pro با قیمت پایه ۲۸۲ دلاری برای ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه و ۳۲۵ دلاری برای ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه روانه‌ی بازار می‌شود.



:: برچسب‌ها: گوشی , هواوی ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مریم اثنی عشری

نمایشگر شیائومی می میکس ۴ – Xiaomi Mi MIX 4 به تازگی در یک پوستر تبلیغاتی که اخیرا فاش شده است، به نمایش درآمده که با یک طراحی آینده‌نگرانه، در هر دو لبه دارای انعطاف کامل است و تمام بدنه این گوشی جذاب چینی را می‌پوشاند.

 ما هنوز نمی‌دانیم که آیا طرح مفهومی گوشی شیائومی می میکس آلفا قرار است روزی توسط این کمپانی چینی واقعا تولید شده و در بازار به فروش برسد یا خیر. همچنین اطلاعی از این که این کمپانی تا پایان سال موفق می‌شود گوشی شیائومی می میکس ۴ را رونمایی کند یا خیر نداریم. و البته سوال مهم‌تر اینجاست که ما نمی‌دانیم آیا این دو عنوان در واقع مربوط به یک گوشی جدید می‌شود یا هرکدام از آنها در قالب پروژه‌های جداگانه‌ای دنبال می‌شوند.

اما حالا به تازگی یک پوستر تبلیغاتی از نمایشگر شیائومی می میکس ۴ منتشر شده که نشان می‌دهد به هیچ وجه با یک موبایل معمولی طرف نیستیم و قرار است از یک اسمارت فون کاملا آینده‌نگرانه رونمایی شود.

دوربین سلفی در نمایشگر شیائومی می میکس ۴ دیده نمی‌شود

با وجود این که در تصویر لو رفته، شیائومی Mi MIX 4 طراحی فوق العاده زیبایی دارد، اما به هر حال در رابطه با نمایشگر شیائومی این گوشی بسیاری از طرفداران برند می و علاقه‌مندان به گوشی های شیائومی انتظار دارند که این محصول از نمایشگر منعطف مدل مفهومی میکس آلفا برخوردار نباشد و به جای چنین تغییرات بزرگی، شاهد یک گوشی معمولی‌تر با قابلیت تولید انبوه و البته قیمت پایین‌تر باشیم.

نمایشگر شیائومی می میکس 4 - Xiaomi Mi MIX 4

اما چندی پیش یک گزارش جدید در فضای مجازی منتشر شد که منبع منتشر‌کننده‌ی آن مدعی بود که اطلاعات آن مربوط به شیائومی می میکس چهار که در آینده نزدیک رونمایی خواهد شد، بوده است. البته ممکن است همچنان هم شامل یک نمایشگر ۱۸۰ درجه کامل روی بدنه‌ی این دیوایس نباشیم و تنها شاهد یک نسخه بهبود یافته از نمایشگر Waterfall این غول چینی باشیم.

مهم ترین قابلیت های فاش شده از گوشی شیائومی Mi MIX 4

از حیث امکانات تصویربرداری انتظار می‌رود که شیائومی می میکس ۴ از یک دوربین سلفی ۴۱ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض برخوردار باشد، اما هنوز مشخص نیست که آیا از سبک طراحی حفره درون نمایشگر برای قرار دادن سنسور سلفی استفاده می‌شود یا کمپانی سازنده به سراغ یک روش خلاقانه‌تر برای قرارگیری دوربین در زیر نمایشگر خواهد رفت. شیائومی در گذشته بارها اعلام کرده است که این تکنولوژی هنوز به مرز بلوغ نرسیده است، اما ما می‌دانیم که مهندسان این برند چینی سخت در تلاش هستند تا بر مشکلات استفاده عمومی از این فناوری غلبه کند.

به این دلیل صحبت درباره این موضوع مهم است که در گوشی هایی که از نمایشگر خمیده بر روی تمام بدنه برخوردارند، فناوری دوربین زیر نمایشگر بسیار حیاتی است، زیرا زمانی که کاربر از دوربین سلفی استفاده می‌کند آن قسمت از نمایشگر که روی دوربین را پوشانده، موقتا به شکل شفاف در‌می‌آید تا به پرتوهای نور اجازه دهد که از درون آنها عبور کنند و عملیات ثبت تصویر انجام شود.

Xiaomi Mi Mix Alpha with wrap-around display may soon launch in ...

همچنین گفته می‌شود که یک تکنولوژی جدید که تحت مالکیت معنوی شیائومی قرار دارد، ممکن است مورد استفاده قرار بگیرد که در آن دوربین سلفی زیر یک نمایشگر مخصوص قرار می‌گیرد. این پنل از خصوصیاتی نظیر بازتاب کمتر نور و انتقال بالای پرتوهای نور برخوردار است. نکته جالب اینجاست که هنگام استفاده نکردن از دوربین سلفی، این نمایشگر تفاوت چندانی با پنل‌های معمولی ندارد و مشخصات آن مشابه دیگر صفحات لمسی است که در بازار موبایل مشاهده می‌کنیم.

البته گفته می‌شود که ماژول دوربین اصلی از یک کادر مستطیلی‌شکل برخوردار خواهد شد. یک سنسور ۱۵۰ مگاپیکسلی رزولوشن فوق‌العاده بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که البته در کنار آن، یک دوربین ۴۱ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض، یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با لنز مخصوص عکاسی ماکرو و یک دوربین تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال ۲۰ مرحله‌ای و زوم ترکیبی ۱۲۰ مرحله‌ای به همراه یک دوربین سه‌ بعدی ToF داخل کادر دوربین‌ها قرار خواهند داشت.

همچنین گزارش‌هایی وجود دارد مبنی بر این که گوشی می میکس ۴ شیائومی به همراه یک نمایشگر جدید با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز وارد بازار خواهد شد که به احتمال خیلی زیاد از پنل‌های امولد برای ساخت آن استفاده شده است.



:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مریم اثنی عشری

سامسونگ نسخه ای ویژه در رنگ بندی بنفش از گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی بادز پلاس به بازار عرضه می کند.

تاکنون شرکت کره ای سامسونگ نسخه های ویژه جالبی از محصولات خود به بازار عرضه کرده است که در برخی از آن ها شاهد لوگوی بتمن یا تم جنگ ستارگان بوده ایم. سامسونگ در آخرین اقدام خود نسخه ای محدود از گلکسی اس ۲۰ پلاس عرضه کرده که نسخه BTS نام دارد. BTS گروه موسیقی کره ای است که طرفداران بی شماری در دنیا به خصوص در آسیای شرقی دارد.
 همراه با نسخه ویژه گلکسی اس ۲۰ پلاس، نسخه ای نیز از گلکسی بادز پلاس عرضه می شود که مانند اس ۲۰ پلاس در رنگ بندی بنفش خواهد بود. علاوه بر رنگ بندی خاص، لوگویی نیز گروه BTS در پنل پشتی گلکسی اس ۲۰ پلاس حک شده است. تقریبا به غیر از رنگ بندی و لوگوی BTS نمی توان تفاوت دیگری میان این نسخه با گلکسی اس ۲۰ پلاس استاندارد مشاهده کرد.
روی ماژول دوربین در پنل پشتی نیز لوگویی با حالت قلب نقش بسته است که به رنگ بنفش بوده و به نوعی تداعی گر علامت ها و نشانه های گروه موسیقی BTS است. در صورتی که نسخه ویژه گلکسی اس ۲۰ پلاس را خریداری کنید به تمی نیز دسترسی خواهید داشت که برگرفته از تم گروه BTS است و زیبایی رابط کاربری را چند برابر می کند.
انتظار می رود که نسخه ویژه گلکسی اس ۲۰ پلاس با قیمت ۱،۲۴۹ دلار روانه بازار شود. در مقایسه با نسخه معمولی گلکسی اس ۲۰ پلاس، نسخه ویژه ۵۰ دلار گران تر خواهد بود.
در کنار گلکسی اس ۲۰ پلاس نسخه گروه BTS، نسخه ای ویژه از گلکسی بادز پلاس قرار دارد که آن نیز در رنگ بندی بنفش است و در طراحی ظاهری آن، تغییراتی جزئی دیده می شود. انتظار می رود این نسخه از گلکسی بادز پلاس با قیمت ۱۹۹ دلار (۵۰ دلار از نسخه معمولی گران تر) روانه بازار شود.

منبع تی نیوز



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مریم اثنی عشری

رنگ های گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی زد فلیپ ۵G سامسونگ قبل از رونمایی رسمی آن‌ها فاش شد. تا دو ماه دیگر، Samsung Galaxy Note 20 معرفی می‌شود.

گلکسی نوت 20

افشای اطلاعاتی درباره ویژگی‌ها و مشخصات فنی گوشی های سری نوت سامسونگ ادامه دارد. غول کره‌ای، پرچمداران سری Note را هر سال تابستان رونمایی می‌کند. اگرچه تا معرفی رسمی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ حدود دو ماه زمان باقی مانده است، اما به گزینه‌های رنگ آن پی بردیم. اطلاعاتی مشابهی درباره مدل ۵G گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ نیز فاش شد.

چند روز پیش دریافتیم نمایشگر گوشی گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ مسطح خواهد بود. این برخلاف روالی است که سامسونگ طی چند سال اخیر برای طراحی پرچمدارانش در نظر گرفته است، اما به نظر واقعیت دارد. بعد از افشای این خبر مهم، نوبت به لو رفتن رنگ های گلکسی نوت ۲۰ رسید.

رنگ های گلکسی نوت 20

رنگ های گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ

ایشان آگراوال (Ishan Agarwal)، که پیشتر نیز اطلاعاتی موثق درباره برخی گجت ‌های اندرویدی پیش از رونمایی در اختیارمان قرار داده بود، مدعی اطلاع از رنگ های Galaxy Note 20 شد. به ادعای وی، پرچمدار قلم‌دار Samsung، در ابتدای معرفی دارای سه رنگ خاکستری، سبز و مسی خواهد بود. البته احتمال عرضه گزینه‌های رنگ دیگر، مخصوصا مدتی بعد از رونمایی رسمی، وجود دارد. گفتنی است Galaxy Note 20 پلاس دارای سه گزینه رنگ مسی، سبز و مشکی خواهد بود.

گفته می‌شود مدل ۵G دومین گوشی انعطاف پذیر سامسونگ، گلکسی زد فلیپ، همراه با پرچمداران سری Note معرفی می‌شود. این گوشی دارای رنگ مشکی، خاکستری و مسی است. امسال، سامسونگ گزینه‌های رنگ بیشتری را برای گوشی های خاص خود در نظر گرفت. انتظار داریم رندر مربوط به دو گوشی گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی زد فلیپ ۵جی در رنگ‌های جدید، به زودی طراحی و منتشر شوند.

نمایشگر مسطح Galaxy Note 20

قاب نوت 20

 تصاویری از قاب محافظ گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ به بیرون درز کرد. با در نظر گرفتن این تصاویر علاوه بر اخبار چند منبع خبری، تقریبا از مسطح بودن صفحه نمایش پرچمدار آتی سامسونگ از سری نوت اطمینان داریم. البته سبک طراحی منحنی نمایشگر از هر دو طرف، در مدل گران قیمت‌تر با پسوند پلاس رعایت خواهد شد.

با توجه به منحصربه‌فرد بودن گوشی های سری Note، سامسونگ اطمینان دارد هر تصمیمی، به کاهش محبوبیت آن‌ها منجر نخواهد شد. گجت های اندرویدی متعددی در بازار مجهز به قلم عرضه می‌شوند، اما هیچ کدام قابلیت‌های خاص SPen را ندارند. از طرفی اس پن، حتی روی نمایشگر پرچمداران سری S خود سامسونگ نیز کار نمی‌کند.

سال گذشته کاربران هیچ حق انتخابی نداشتند، چرا که نمایشگر هر دو مدل گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس انحنادار بود. امسال، این حق انتخاب به آن‌ها داده خواهد شد. صفحه نمایش، در سال ۲۰۲۰، تبدیل به مهمترین اختلاف گوشی گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ پلاس می‌شود.

منبع گجت نیوز



:: برچسب‌ها: گلکسی زد فلیپ ۵G , گلکسی نوت 20 , ۵G , پرچمداران ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()